Klacht Tele2: Zomaar afgeschreven ? Zonder een contract/abonnement !!!!

Klachtnummer
# 134906
Gebruiker
Skose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een tijdje terug wilde ik graag een toestel via tele 2 bestellen. Dit heb ik dan via een bedrijf genaamd Studentmobiel aangevraagd. Er bleek teveel abonnementen op mijn adres te staan heeft tele2 mijn aanvraag afgekeurd. Dit was alleen een aanvraaag via internet!!! Er was geen contract ondertekent en geen mobiele telefoon geleverd nog!! Nou krijg ik opeens een facature van dit abonnement en wordt er mij verteld dat ik dit moet betalen TERWIJL IK NIET EENS GEBRUIK KAN MAKEN VAN HET ABONNEMENT! Ik heb uren met tele2 en studentmobiel gebeld. Maar werd telkens van het kastje naar de muur gestuurd.
Kortom Tele2 schrijft van mijn bankrekening af zonder dat ze een contract hebben, een toestel OF een simkaart hebben geleverd en zeker niet mijn toestemming hebben.

De oplossing

Ik hoop dat abonnement per direct wordt geannuleerd! En ik niets hoef te betalen natuurlijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?