Klacht Telecom Service: aanmaning via incasso bureau

Klachtnummer
# 197287
Gebruiker
J. vd Heijden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We maakten tot 2015 gebruik van Callmax mbt semafonie, dit werd overgenomen.
The Telecom Company zegt eigenaar te zijn geworden, dit is voor het gerecht geweest en KPN beweerde echter dat hun de rechten hadden overgenomen, dus dat we de rekening van The Telecom Company niet hoefden te betalen.
Nu ruim 1 jaar ontvangen we echter een aanmaning van een incassobureau dat we nog een bedrag schuldig zijn, als we dit niet betalen wordt het opgehoogd met rente?
Ik heb het idee dat dit over de rug van de klanten wordt uitgevochten.


De oplossing

Dat er duidelijkheid verstrekt wordt door the telecom company omdat hun geen semafoondiensten hebben gelevert.

2 reacties

  1. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    Dit is geen klacht tav KPN maar gericht naar The Telecom company, dus onder een foutieve noemer geplaatst
  2. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    Vandaag opnieuw een aanmaning ontvangen via het incasso bureau of we met klem binnen 5 dagen willen betalen..

Ook een klacht indienen over Telecom Service?