Klacht Telecom Service: betaald maar geen levering van product

Klachtnummer
# 25981
Gebruiker
aaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de Samsung s3 i9300 besteld op 23april 2013 en betaald via PayPal, heb tot op heden nog niks ontvangen. Heb een trackandtrace code ontvangen en dit gevolgd via Post.NL. Eerst zou de telefoon op zaterdag geleverd worden,toen werd het maandag en later op woensdag. Gisteren keek ik weer en toen was de datum onbekend. Heb hierover contact gezocht met Post.NL ,die geven aan dat er niks ontvangen is . Toen Trowaa gebeld ,kreeg continue de voicemail. Daarna mail gestuurd naar Trowaa, kreeg binnen 5 minuten mail terug met het antwoord dat hun de telefoon gestuurd hebben naar Post.NL en dat ze contact op zouden nemen met hun voor opheldering. Vertrouw het zaakje voor geen meter meer. Heb 370 euro betaald voor de telefoon. Nooit maar dan ook nooit bestel ik nog wat bij hun.
Wil mijn geld terug.

De oplossing

Wil voor het weekend mijn telefoon, zo niet wil ik mijn geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecom Service?