Klacht Telecom Service: Mobiel betaald Sturen ze een andere en dan is die nietnsimlockvrij, kwa telefoon niet te berreiken, mailen doe ik dagelijks , vo

Karin

Op 29-3 jl. mobiel samsung galaxy s plus besteld en betaald. Na heel lang wachten was hij niet leverbaar, voor hetzelfde geld zouden ze een s2 sturen voor dezelfde prijs , na lang wachten kwam hij ,maar die was niet simlockvrij. Moest ik van hun in tel winkel simlock vrij laten maken. Ik ben in didam en in haarlem geweest maar nergens gaan ze dat doen voor je.is illigaal kreeg ik te horen in de telefoonwinkels. S2 aangetekend terug gestuurd naar trowaa. Hun zouden hem simlock vrij maken. hoor ik elke week ja hij komt wel . Ik mail dagelijks en krijg dan meestal te horen u krijgt binnen 1 week bericht. Maar na 1 week ik er nog geen bericht.
Ik vind het jammer dat ik hen niet telefonisch kan bereiken. Ik probeer het vaak en hoor dan de de voisemail box vol zit. Ik hoop zo dat ik mijn samungs s 2 wit zullen sturen. Ik was zo blij toen ik hem kreeg. Maar zo verdrietig dat hij niet simlockvrij was. Ik zou graag willen horen dat ik hem echt krijg en wanneer en hoelang wachten

Wil de samsung galaxy s2 wit simlck vrij . En zo niet dan geld terug .

Ook een klacht indienen over Telecom Service?