Klacht Telecom Service: Samsung Galaxy S2 Plus i9105 White besteld, direct betaald, niets ontvangen, geen geld retour

Flupenmup

Ik heb op woensdag 24/07/2013 online een Samsung Galaxy S2 Plus i9105 White besteld bij Trowaa.nl á € 245,- voor mijn dochter. Deze heb ik ook gelijk betaald via iDeal. Meteen ontving ik een bevestigingsmail van mijn geplaatste bestelling welke binnen 1 tot 3 werkdgen zou worden geleverd. Alleen bleef het daarbij. Maandag 29/07 geprobeerd te bellen. Het vaste nr bestaat niet en het mobielnr is de voicemail van vol. Dan maar mailen voor de status van mijn bestelling. Daarop ontving ik een wazig mailtje dat het product niet leverbaar was. Terwijl de gsm wel gewoon beschikbaar is op hun website. Ik heb toen gevraagd mijn bestelling te annuleren en het geld terug te boeken. Helaas tot op heden is geen geld terug geboekt en heb n.a.v. mijn mails het ene op het ander wazige mailtje ontvangen met telkens een ander antwoord/smoesje. Ik was van mening dat Qshops Keurmerk stond voor meer zekerheid. Maar wat kan ik nu nog doen ? Hoe krijg ik nu mijn geld terug ?Graag een reactie, Mvgr.Nicole

Ik wil van Trowaa.nl dat ze mij het betaalde bedrag á € 245,- terugstorten

Ook een klacht indienen over Telecom Service?