Klacht Telecom Service: Telefoon besteld en geld overgemaakt maar niets ontvangen!!

Marije Velde

Op 25 maart hebben wij een telefoon besteld en betaald. We kregen nooit een track en trace. Hier moest ik achteraan. Na een paar dagen eindelijk een track en trace code gekregen. Op postNL kwam nooit een leverdatum te staan. Ik weer contact opgenomen met Trowaa. Zij zeggen dat ze in de veronderstelling waren dat het al geleverd was. NEE DUS. Ze zeggen dat ze postnl hebben gebeld en dat postnl het heeft afgeleverd bij ons. Dit kan helemaal niet zonder handtekening. Ik POSTnl bellen en ze hebben niets ontvangen. Trowaa moest postnl bellen om een onderzoek te starten. Trowaa zegt dat ze hebben gebeld. Ik weer bellen om te controleren. Postnl zegt dat ze niks hebben gekregen alleen een digitale vooraankondiging oid. Ze hebben dus nooit iets verstuurd. Meerdere keren gevraagd om geld terug maar hier gaan ze niet op in. Nu aangetekende brief maar zie weinig kans. Misschien met meerdere mensen programma inschakelen???

Geld terug. Heb al een aantal keer aangegeven dat we de telefoon niet meer willen en nu ons geld terug willen. Het komt toch niet meer.

Ook een klacht indienen over Telecom Service?