Klacht Telecom Service: trowaa. telefoon weg, geld weg.

Klachtnummer
# 33078
Gebruiker
Trowaa-problematiek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij trowaa simlockvrije samsung besteld. Werd geleverd, maar bleek niet simlockvrij te zijn. Contact opgenomen met Trowaa. Ze bieden excuses aan, en adviseren telefoon retour te sturen. Er wordt na ontvangt bij Trowaa meteen een nieuwe teruggestuurd; verzendkosten worden vergoed.
Telefoon teruggestuurd met ontvangstbevestiging. Trowaa laat niets meer horen. Na enig aandringen moeten wij aantonen dat pakket verstuurd is (ze hebben zelf voor ontvangst getekend). Daarna weer stil. Weer contact gezocht met Trowaa. Trowaa vraagt of wij mogelijk liever geld terug zien. Gezien het verloop daarvoor gekozen. Trowaa vraagt ons het bestelnummer/ordernummer. Aangegeven geld terug te willen. 2e maal geantwoord geld terug te willen. Niets ontvangen. Reactie van Trowaa: ze willen officiéle annulering (=3e x) Nog geen geld retour gekregen. Contact gezocht: terugbetalingstermijn is uiterlijk 30 dagen na annulering. Deze termijn is inmiddels ook verstreken: geen geld, geen reactie van Trowaa.

De oplossing

Per direct vergoeding van aanschafkosten telefoon en de verzendkosten retourzending.
Is toegezegd dat die zouden worden vergoed.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecom Service?