Klacht Telecomandmore: weigert geld terug te storten

Klachtnummer
# 179365
Gebruiker
Sonja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin juni een Disney cars 2 rod snod auto besteld en € 6,99 via Ideal betaald. De auto bleek echter niet meer leverbaar te zijn. Het geld zou teruggestort worden maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Diverse mailtjes gestuurd 2 x antwoord terug gehad dat het geld teruggestort zal worden maar dat gebeurt niet. Ook geprobeerd te bellen maar er wordt nooit opgenomen.

Gewenste oplossing

Gewoon geld terug storten zoals beloofd volgens onderstaand mailtjes.
Beste,
Bedankt voor u e-mail,
excuses voor onze late reactie!.
Inderdaad kunnen wij het niet eerder leveren dan normaal . op dit moment niet op voorraad!. Daarom storten wij u volledige bedrag terug retour. Excuses voor het ongemak!.
Met vriendelijke groet,
T-
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
Van: Telecomandmore [mailto:telecomcell31@icloud.com]
Verzonden: woensdag 13 juli 2016 19:59
Aan: S. Jansen
Onderwerp: RE: bestelling
Beste,
Het bedrag word deze week overgemaakt aan u. dan is de 14 dagen wettelijke retourrecht verstreken. Wij hebben ook u bestelde product weer op voorraad!.
Met vriendelijke groet,
Telecomandmore
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecomandmore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen