Klacht Telecomandmore: Weigert geld terug te storten

Klachtnummer
# 189514
Gebruiker
Ingmar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 maart heb ik een Iphone 6S bestelt bij Telecomandmore. Na weken wachten en vragen waar mijn Iphone 6S blijft heb ik mij bestelling geannuleerd. [naam verwijderd door moderator] gaf aan dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug zou krijgen. Na 14 dagen wachten had ik nog niks ontvangen van [naam verwijderd door moderator]. Ik aan hem gevraagd waarom ik nog niks ontvangen had. Hij gaf een nieuwe datum. Na die datum gepasseerd te hebben had ik nog steeds niks ontvangen. Dit gebeurde een aantal keer en heb toen aangifte gedaan. Na 2 maanden kreeg ik een mail van de politie dat ze geen tijd voor mijn aangifte hadden en er dus niks mee zou gebeuren. Ik ben met de dag van vandaag nog steeds aan het 'smeken' of ik mijn geld terug kan krijgen. Het gaat hier om €650,-. [naam verwijderd door moderator] heeft zelfs aan gegeven om er €700,- van te maken omdat ik zo lang moet wachten. De laatste tijd geeft hij steeds zijn bank de schuld dat hun het niet naar mij over maken maar dit is natuurlijk een smoes.
Ik bel en mail [naam verwijderd door moderator] elke dag maar dit heeft geen resultaat

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk mijn aankoopbedrag ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecomandmore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen