Klacht Telecombedrijven: Telecom treffen geen betalingsregeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88817
Gebruiker
Zorg en Hoop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN en T-Mobile factureren omstreeks de 10e van elke maand en willen meteen incasseren. Lukt de incasso niet dan zet KPN een irritante robot in die de hele dag op je vaste nummer belt incasso mislukt. Ook treft KPN geen betalingsregeling ze geven als reden op dat alle incasso's gestorneerd zijn. Ik betaal elke eind van de maand een betalingsachterstand heb ik dus niet. KPN heeft ook geen duidelijke info gegeven dat bellen naar 40 landen gratis is vermelden ze niet dat het gaat om vaste nummers en niet om mobiele nummers. Als ik bel en vraag om duidelijkheid zeggen het zit in uw pakket. Om later een hoge telefoonrekening te krijgen. Net als in Ned. hebben de meeste mensen in het buitenland alleen een mobiele nummer. Als ik bel om een betalingsregeling en mij beklaag zegt KPN het staat op de website. Evenals KPN treft T-Mobile die ook de rond de 10 van elke maand factureert ook geen betalingsregeling voor bedragen beneden de 100 euro. T-Mobile geeft wel uitstel van betaling.

De oplossing

KPN is niet duidelijk geweest in de info en vind ik een kwalijke zaak ook geen bevestiging zoals altijd gestuurd voor het bellen naar 40 landen om daarna de verrassing te krijgen.
Een betalingsregeling bijv in 2 termijnen wilt zij niet om dat alle incasso gestorneerd worden. Ik kan niet bellen naar instantie stort mijn geld wat KPN en T-Mobile willen meteen incasseren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecombedrijven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zorg en Hoop
    Datum
    ik ben mond dood

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zorg en Hoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telecombedrijven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen