Klacht Telecombinatie: Bij koop privé iPhone had ook nieuwe Apple-id ingesteld moeten worden.

Gebruiker1601109709

I.v.m. pensionering moest mijn zakelijke iPhone worden vervangen door een nieuwe privé iPhone èn gelijktijdig een nieuw 06-nummer. Bij het overzetten van oude gegevens door uw medewerker is geen aandacht besteed aan het aanmaken van een nieuwe privé Apple-id omdat inloggen op de oude de Apple-id (zakelijk e-mailadres) met de opgeheven zakelijk e-mailaccount (nodig om vertrouwde gegevens te kunnen wijzigen of wachtwoord resetten dan onmogelijk zou worden. Ook het zakelijke 06-nummer was voor sms-instructies of gesproken berichten van Apple inmiddels afgesloten, dus onbruikbaar.
Dit kwam echter in maart jl. pas aan het licht na een zware operatie en veel medicijngebruik met een periode van verwardheid tot gevolg. Bij het weer gebruiken van de iPhone is de toegangscode herhaaldelijk fout ingevoerd met als gevolg dat via de oude Apple-id instructies voor resetten wachtwoord door Apple naar het opgeheven zakelijke e-mailadres en 06-nr zijn gestuurd die onbereikbaar waren geworden. Gevolg is dat het toestel van €525 nu onbruikbaar is.

De iPhone weer toegankelijk/bruikbaar maken voor een nieuw Apple account of tegen inlevering van het nauwelijks gebruikte toestel een vervangend toestel ontvangen.

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?