Klacht Telecombinatie: Onkunde

DeanJay

Afleverpunt van UPS die zeer ongewoon te werk gaat; pakket bezorgt waar nog voor betaald diende te worden ik en mijn partner waren op dat moment niet thuis dus werd het afgeleverd bij een afhaalpunt van UPS genaamd telecombinatie in Duiven. Mijn partner wou het kort daarna ophalen met het gepaste geld en het bonnetje dat in de brievenbus bij afwezigheid is achtergelaten, nu kon dit niet omdat zij niet mijn legitimatie bij had wat sowieso al vreemd is aangezien je die in Nederland in zoverre zelf altijd bij je hoort te dragen zo dus ook in deze. Ze werd dus geweigerd om het op te halen maar toen ze zij stuur het maar terug werd dit direct dezelfde avond nog gedaan dus kennelijk was er toen opeens wel het vertrouwen. Dit is het meest achterlijke wat ik ooit heb meegemaakt en dat zegt hedendaags een hoop.

Telecombinatie stopt met het zijn van een afleverpunt.

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?