Klacht Telecombinatie: Slechte service, geen communicatie na het kwijtraken van een telefoon.

A22

De huawei P8 van mijn vriend is na de reparatie kwijt geraakt bij het hoofdkantoor. Keer op keer kregen wij een excuus waarom hij nog niet terug was maar pas laat werd er doorgeven dat hij kwijt was geraakt.
De service die er geboden werd was uitermate slecht. De communicatie tussen het hoofdkantoor, de lokale vestiging (epe) en de klant was gewoon te slecht voor woorden. Constant heb ik zelf achter alles aan moeten bellen en toen er gezocht zou worden naar een passende oplossing kregen wij pas 9 dagen later een oplossing, 'een nieuwe huawei P8'.
Met deze oplossing ben ik het niet eens. De slechte service die er geboden is, de slechte communicatie, het 8 weken kwijt zijn van je telefoon plus dat alles wat op je telefoon stond weg is. En niet eens een verontschuldiging krijgen.
Zo stel je je klant niet tevreden!

Ik zou het gepast vinden als er op zijn minst een excuus gegeven wordt en dat er een nieuwere versie werd geleverd.

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?