Klacht Telecombinatie: Slechte service, geen communicatie na het kwijtraken van een telefoon.

Klachtnummer
# 278647
Gebruiker
A22
Datum
0 reacties

Details

Klacht


De huawei P8 van mijn vriend is na de reparatie kwijt geraakt bij het hoofdkantoor. Keer op keer kregen wij een excuus waarom hij nog niet terug was maar pas laat werd er doorgeven dat hij kwijt was geraakt.
De service die er geboden werd was uitermate slecht. De communicatie tussen het hoofdkantoor, de lokale vestiging (epe) en de klant was gewoon te slecht voor woorden. Constant heb ik zelf achter alles aan moeten bellen en toen er gezocht zou worden naar een passende oplossing kregen wij pas 9 dagen later een oplossing, 'een nieuwe huawei P8'.
Met deze oplossing ben ik het niet eens. De slechte service die er geboden is, de slechte communicatie, het 8 weken kwijt zijn van je telefoon plus dat alles wat op je telefoon stond weg is. En niet eens een verontschuldiging krijgen.
Zo stel je je klant niet tevreden!

Gewenste oplossing

Ik zou het gepast vinden als er op zijn minst een excuus gegeven wordt en dat er een nieuwere versie werd geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen