Klacht Telecombinatie: Slechte service

Klachtnummer
# 107817
Gebruiker
CS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 6-12-2014 contract verlengd. Nieuwe I-phone 5S (met bijbet.) gekocht. Toestel blijkt al snel defect. Steeds een blauw scherm en valt dan uit. Hiermee ben ik uiteraard terug gegaan naar Telecombinatie Woerden. Dit is tenslotte mijn leverancier! Zij hebben het toestel in totaal 4 x opgestuurd, maar nog steeds zonder resultaat. Toen ik afgelopen zondag in de winkel voor de zoveelste keer met een kluitje in het riet werd gestuurd door, in dit geval, [naam verwijderd door moderator], heb ik met verheven stem gezegd dat ik dit toestel niet meer hoef en dat ik een nieuwe, goedwerkende en betrouwbare telefoon eis. Hij vertelde mij dat we op deze manier niet met elkaar om gaan en mij werd letterlijk gezegd: Dan is daar het gat van de deur! Vandaag heb ik het hoofdkantoor van Telecombinatie gebeld en gesproken met [naam verwijderd door moderator]. Hij vertelde mij dat het hoofdkantoor niets kan doen. Ik moet er met Telecombinatie Woerden zien uit te komen. Dat probeer ik al 4,5 maand. Misschien Tros Radar maar om hulp vragen?

Gewenste oplossing

Een nieuwe, goed werkende, betrouwbare I-phone 5s.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen