Klacht Telecombinatie: te dure en slecht werkende smartphone

smurf

15-09-2015 htc one m8 gekocht vrij snel problemen met de telefoon en gisteren heen geweest om te proberen oplossing te vinden maar niet gelukt.
gemeld aan de verkoper dat de toestel spontaan compleet uitvalt bij 60% batterij en dat je dan hem niet weer aan krijgt en dat de lader steeds uit de telefoon valt bij kleine beweging. ze hebben nokia lader bij gedaan i.p.v htc en hij wilde hem door meten via pc was hem dag kwijt . alleen geen telefoon is geen optie vanwege werk.
toen tegen hem gezegt dat ik de telefoon extreem prijzig vond omdat ik eek nadien erachter kwam dat ze 299,00 nieuw waren en ik 207,50 betaald heb.
toen ik zei als ie zo goed is wil ik hem graag inruilen op een huawei p8 nieuwe toen kwam hij terug dat hij de htc m9 beter bij me vond passen 550,00 en op wat ik voor deze kreeg moest ie met de baas bellen dat kon maandag pas maar service was niet meer inbegrepen ,dus ik denk dat ik opgelicht ben doordat ik blind vertrouwde op hun expertise

ik zou graag korting op een nieuwe toestel willen en de euro`s die ik veel te veel heb betaald voor de 2e handse die wat volgens hun getest en nog heel lang mee kon als korting op de nieuwe toestel verrekend word

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?