Klacht Telecombinatie: Telecombinatie venray rekent kosten aan die niet zijn afgesproken.

Klachtnummer
# 275529
Gebruiker
cas.goumans@hotmail.nl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Van mijn iphone was de homebutton kapot. Ben naar telecombinatie in venray gegaan om een nieuwe telefoonabbonnement af te sluiten. De medewerker gaf aan dat, naast een nieuw abbonement, het ook mogelijk was om mijn telefoon te laten repareren. Er werd mij gevraagd of ik de telefoon ooit heb gerepareerd. Dit was niet het geval. Daardoor zou de telefoon door apple gratis gemaakt worden omdat dit nog binnen de garantietermijn zou vallen.
De telefoon werd opgestuurd en later nam telecombinatie contact met me op: ik moest 36 euro betalen om de telefoon terug te laten sturen (ongemaakt) en omdat ze er even naar gekeken hebben.

Gewenste oplossing

Mijn telefoon wil ik terug zonder dat daar enige kosten aan verbonden zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen