Klacht Telecombinatie: Verkeerd abonnement

Anouk87

In feb 2016 ben ik langs geweest bij Telecombinatie Rijswijk om mijn abonnement van KPN te verlengen. Ik wilde daarbij een sim-only abonnement en meer belminuten! Ik heb nu een abonnement zonder belminuten! De medewerker van de zaak heeft dus gewoon het verkeerde abonnement aangeklikt! Ik kwam er aan het eind van de maand achter door een hoge telefoonrekening. Op het contract staat helaas geen specificatie van het abonnement. Ik heb die medewerker erop vertrouwd dat het, het goede abonnement was! Na wat heen en weer gemaild te hebben met KPN kwam ik er achter dat ik dus niet het juiste abonnement heb. Het is nu inmiddels eind juni en ik ben al 4 keer langs geweest in de zaak, heb ze 2 keer gebeld en ingesproken, en er is nog niks veranderd. Na nog een keer gebeld te hebben met KPN ben ik er achter gekomen dat Telecombinatie het abonnement moet aanpassen. KPN kan niks voor mij doen. Telecombinatie verwijst mij weer door naar KPN. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Een abonnement met GB en belminuten van KPN en de gemaakte kosten vergoed!

Wij vinden dat Telecombinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telecombinatie?