Klacht Telecomweb.eu: 17 oktober j.l. bestelling gedaan bij Beslist.nl geen Track en Trace bericht ontvangen

Klachtnummer
# 398060
Gebruiker
#OelNebar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17 oktober een bestelling gedaan bij beslist.nl meteen betaald maar nu nog niet ontvangen

De oplossing

zsm mijn bestelling bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telecomweb.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen