Opgelost door Telecomweb.eu: De gedane belofte om deze week een ander toestel toe te sturen is niet nagekomen

Black Ben

Op 25 april 2019 Nokia Microsoft Lumia 520 verstuurd naar Telecomweb om te repareren. Binnen een week gerepareerd terug. Echter de klachten waren niet verholpen dus voor de tweede maal verstuurd op 7 juni 2019. Op zaterdag 15 juni 2019 toestel weer ontvangen, maar nu een melding sim-fout. Dus conclusie toestel onbruikbaar. Weer contact opgenomen met Telecomweb en via de mail heet voorstel om het oude toestel niet terug te sturen en u ontvangt deze week nog een ander toestel van ons. Wel het is zaterdag 22 juni 2019 en de week is voorbij maar nog geen toestel ontvangen.

Wel hetgeen wat door de Klantenservice van Telecomweb is toegezegd namelijk dat wij het oude toestel kunnen doneren aan de Stichting Aap en dat er een ander toestel op korte termijn wordt geleverd.

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Black Ben
In plaats van week 25 is deze week 26 het toestel door Telecomweb verzonden en door ons ontvangen. Wat ons betreft is Telecomweb zijn belofte nagekomen en bij deze onze hartelijke dank voor de snelle afwikkeling.

Ook een klacht indienen over ?