Opgelost door Telecomweb.eu: De webwinkel stort het bedrag na retour niet terug!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 354301
Gebruiker
Vlinder18
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 januari heb ik mijn bestelling retour gestuurd. Tot op heden (9 maart) nog geen bedrag terug ontvangen. Meerdere malen zelf erachteraan moeten bellen. Geen resultaat. Ze bellen niet terug of ze zeggen: Ik ga hier niet over. De wettelijke termijn van 14 dagen voor de terugbetaling is allang verstreken. Ik vraag mij af hoe moeilijk is het om een bedrag weer terug te storten? Maar volgens mij willen ze het gewoon niet. Zeer slecht dit!

De oplossing

Zo snel mogelijk (!!) het betaalde bedrag + kosten voor de retourzending (die moest ik zelf betalen want ze hadden toen geen retourlabels omdat ze van de leverancier waren gewijzigd), terugstorten op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vlinder18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telecomweb.eu heeft uiteindelijk het bedrag wel teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?