Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telecomweb.eu: De webwinkel stort het bedrag na retour niet terug!
Details
De klacht
Op 14 januari heb ik mijn bestelling retour gestuurd. Tot op heden (9 maart) nog geen bedrag terug ontvangen. Meerdere malen zelf erachteraan moeten bellen. Geen resultaat. Ze bellen niet terug of ze zeggen: Ik ga hier niet over. De wettelijke termijn van 14 dagen voor de terugbetaling is allang verstreken. Ik vraag mij af hoe moeilijk is het om een bedrag weer terug te storten? Maar volgens mij willen ze het gewoon niet. Zeer slecht dit!De oplossing
Zo snel mogelijk (!!) het betaalde bedrag + kosten voor de retourzending (die moest ik zelf betalen want ze hadden toen geen retourlabels omdat ze van de leverancier waren gewijzigd), terugstorten op mijn rekening!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.