Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telecomweb.eu: Geen geld terug na retourzenden
Details
De klacht
Op 28 december 2013 heb ik een refurbished telefoon van deze webshop ontvangen.De telefoon viel meteen tegen vanwege te veel gebruikersschade.
Ik heb dit op 30 december gemeld en de telefoon retour gestuurd.
Op 6 januari 2014 werd ik gebeld of ik dan een ander nieuw toestel wilde uitzoeken. Ik heb gezegd dat ik hier naar zou kijken. Op 8 januari heb ik laten weten dat ik geen ander toestel van hun wilde en dat ik mijn geld retour wil.
Ondertussen heb ik al verschillende keren gemaild en gebeld met ze en er is me ook al eens gezegd dat men dacht dat het al teruggestort was maar dat men het uit zou zoeken en ook zei men een keer dat de volgende dag het overmaken aan mij de volgende dag met de betalingen meegenomen zou worden.
Ondertussen is het bijna eind april en heb ik nog steeds niks ontvangen.
Kunt u mij aub helpen?
Vriendelijke groet,
De oplossing
Ik wil mijn geld retour, waar ik volgens de wet recht op heb bij internet aankopen.Het totaalbedrag incl verzendkosten is: € 76,95
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.