Opgelost door Telecomweb.eu: teruggave van het totale bedrag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 291893
Gebruiker
E. Benedick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb op 10 januari 2018 een mobiele telefoon Nokia besteld en gekocht ad'€ 59,95. Ik werd toen geconfronteerd met een `refurbished ` model. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik wilde een nieuw toestel. Ik heb hem, geheel volgens de voorwaarden geretourneerd in de originele verpakking. Ik zou binnen 14 dagen het reeds betaalde bedrag op mijn rekening gestort zien worden. Het is inmiddels 5 februari 2018 en tot op heden is er niets `gestort `. Absurd.

De oplossing

per direct het door hun verschuldigde bedrag op mijn bankrekening terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Benedick
Datum
Uiteindelijke oplossing
teleweb.eu ( HLC. Grou heeft telefonisch contact gezocht met ondergetekende dat zij de klacht gegrond vonden. Dien ten gevolge zouden zij het door hun verschuldigde bedrag ad.€ 59,95 alsnog overmaken. Een soort van genoegdoening. Tevens heeft het bedrijf zijn oprechte verontschuldiging aan geboden. Die had zo niet mogen gebeuren. Ik heb, op hun verzoek dit bericht geschreven als een oprechte bekentenis en spijt. Ik beschouw dit bericht als een vorm van rehabilitatie voor deze gemaakt `vergissing `.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telecomweb.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen