Opgelost door Telecomweb.eu: teruggave van het totale bedrag.

E. Benedick

heb op 10 januari 2018 een mobiele telefoon Nokia besteld en gekocht ad'€ 59,95. Ik werd toen geconfronteerd met een `refurbished ` model. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik wilde een nieuw toestel. Ik heb hem, geheel volgens de voorwaarden geretourneerd in de originele verpakking. Ik zou binnen 14 dagen het reeds betaalde bedrag op mijn rekening gestort zien worden. Het is inmiddels 5 februari 2018 en tot op heden is er niets `gestort `. Absurd.

per direct het door hun verschuldigde bedrag op mijn bankrekening terug storten.

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E. Benedick
teleweb.eu ( HLC. Grou heeft telefonisch contact gezocht met ondergetekende dat zij de klacht gegrond vonden. Dien ten gevolge zouden zij het door hun verschuldigde bedrag ad.€ 59,95 alsnog overmaken. Een soort van genoegdoening. Tevens heeft het bedrijf zijn oprechte verontschuldiging aan geboden. Die had zo niet mogen gebeuren. Ik heb, op hun verzoek dit bericht geschreven als een oprechte bekentenis en spijt. Ik beschouw dit bericht als een vorm van rehabilitatie voor deze gemaakt `vergissing `.

Ook een klacht indienen over Telecomweb.eu?