Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telecomweb.eu: teruggave van het totale bedrag.
Details
De klacht
heb op 10 januari 2018 een mobiele telefoon Nokia besteld en gekocht ad'€ 59,95. Ik werd toen geconfronteerd met een `refurbished ` model. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik wilde een nieuw toestel. Ik heb hem, geheel volgens de voorwaarden geretourneerd in de originele verpakking. Ik zou binnen 14 dagen het reeds betaalde bedrag op mijn rekening gestort zien worden. Het is inmiddels 5 februari 2018 en tot op heden is er niets `gestort `. Absurd.De oplossing
per direct het door hun verschuldigde bedrag op mijn bankrekening terug storten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.