Opgelost door Telecomweb.eu: Toestel bevalt niet en wil het geld terug wat we hebben betaald

content Opgelost
peter de ruiter

Ook hier wordt niet terug betaald. Wij hebben hier een toestel gekocht voor mijn schoonvader, betreft een Nokia e72 aangezien mijn schoonvader 85 jaar is en niet met smartphone overweg kon hadden we besloten om een gelijkwaardig te zoeken. Zo gezegd zo gedaan, het bestellen verliep prima maar toen we het toestel in gebruik namen kwamen we erachter dat het geluid heel slecht en schel was. Mijn schoonvader hoorde ook het geluid niet goed wanneer ie hem in zijn broekzak deed.

Dus dit was voor hem geen goede optie, zodoende hebben we contact opgenomen met de klantenservice van telecom web en ons verhaal uitgelegd. De medewerker was vriendelijk en vertelde ons dat we zonder problemen het toestel konden terug sturen, dit hebben we dus ook gelijk gedaan. 2 weken later nog steeds geen geld gestort en dus weer gebeld met telecom web, ook nu werd weer beloofd dat het binnen 1 week geregeld zou zijn aangezien ze het druk hadden met retouren. En nu een aantal weken later is weer hetzelfde liedje ze komen weer hun belofte niet na, vandaag heeft mijn vrouw weer gebeld over de stand van zaken en wordt er verteld dat de doos is geopend en dat ze daarom geen geld zou terug krijgen maar wel evt een tegoedbon om daar iets anders aan te schaffen, dit willen wij niet en wil gewoon dat geld terug. Mijn schoonvader zit met een kleine aow en vindt de stand van zaken gewoonweg schandalig.

Per direct het geld terug wat eerste instantie is toegezegd. Als dit niet binnen 7 dagen is gebeurd dan ga ik andere stappen ondernemen. Zoals een rechtswinkel en ga dan een brief laten opstellen.

Hoe kunnen jullie nu een man van 85 jaar zolang op zijn geld laten wachten

Wij vinden dat Telecomweb.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

peter de ruiter
Geld is terug gestort, jammer genoeg duurde het langer dan afgesproken was. Maar gelukkig is het nu eindelijk opgelost.

Ook een klacht indienen over Telecomweb.eu?