Klacht Telefoondiscounter.nl: Belachelijk

Klachtnummer
# 423185
Gebruiker
Shus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden onder garantie, de eerste keer duurde de reparatie niet zoals zij aangeven 5-7 werkdagen maar 3 weken. Nadat ik mijn toestel eindelijk retour had ontvangen, bleek deze nog steeds kapot. Tot op heden niets vernomen van Telefoondiscounter en ik zit maar zonder toestel.

De oplossing

Een terugkoppeling ontvangen over de status en een werkende telefoon terugkrijgen met spoed!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen