Klacht Telefoondiscounter.nl: Mijn iPhone 7 wordt niet teruggestuurd, en contact met bedrijf is niet mogelijk.

iPhone7

In december 2021 heb ik mijn defecte iPhone 7 opgestuurd na overleg met Telefoondiscounter. De reparatie viel binnen garantieperiode. Het overleg ging per mail en ik kreeg steeds heel vlot antwoord. Nadat ik het conform aanwijzingen de iPhone had opgestuurd heb ik niks meer gehoord. Inmiddels had ik van post.nl een bevestiging dat het pakketje was afgeleverd, daarvan heb een screenafdruk gestuurd naar Telefoondiscounter. Daarop heb ik een wel ontvangstbevestiging gekregen, maar geen werkelijke reactie ook al staat in de ontvangstbevestiging dat er binnen enkele dagen contact wordt opgenomen. Dit gebeurt dus niet. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ik heb nog een aantal pogingen gedaan om contact te krijgen en het bedrijf in gebreke te stellen, zonder succes.

Ik wil financieel gecompenseerd worden voor mijn iPhone 7, of de gerepareerde iPhone terug.

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?