Klacht Telefoondiscounter.nl: onderdelung nog niet ontvangen

shilan Ismail

dat is meerdere mail dat ik stuur en ook met jullie telefonisch afgesproken om dit onderdelen van order nummer
TD65578 die in pakje miss
{ 1-de verwijder clip voor simcard 2- jack converter (tussenstuk om de oordoppen mee te verbinden }
nog niet ontvangen , ik word hier gek van ik weet niet waarrom ? je medewerker zei dat ik hem afgelopen vrijdag in de postbus hebben , maar niks ontvangen , ik wordt echt boos van , of jullie sturen dat onnderdelen meteen of wil ik in plaats van dit en mijn moeeite een bedraag treug krijgen van jullie dat ik die producten zelf koop , of wil ik de telefoon treug sturen en ik heb bescherming glas gekoch ook een case dat koste me ook geld .
ik wil ook die kosten ook treug krijgen , ik wil dat jullie een bedrag over mijn rekening overmaken van 30 euro , want jullie hebben mij kapot gemaakt ik ben echt bos op jullie ik wil geen onderdelen meer hebben ik ga jullie klachten ik wil dat ik bedrag van 30 euro hebben in plaats van de onderdelen die jullie hebben afgesproken dat ze sturen maar jullie hebben het nooit opgestuurd , jullie moeten excuss aan me geven en een goede oplosing geven ,,
dat was mijn laatste email ik verwacht bijna 2 manden , en als ik nu schrijf verwacht ik de telefoon die ik wacht 1 uur die zei de volgende vrije lijn voor u gereceveerd en nu zeggen ze dat het veel drukte is en email sturen , maar het blijkt dat ze weten dat ik ben en nemen het niet op ,, heel slechte dienst jammer dat ik heb van hun gekocht , ik ben nog bang als het iets mis met de telefoon dan kan geen antwoord krijgen op email of telefoon heb heel veel geld betaald

mijn onderdeling opsturen en maakelijk hun te brijken als ik ze nodig hebben bevoorbeeld als is iets miss gaat met de telefoon hoe kan ik hun vertrouwen om de garantie te gebruiken

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?