Klacht Telefoondiscounter.nl: Oplichting!!!!

Sandy Oosterbaan

Mijn zoontje heeft hard gespaard. Voor zijn 9de verjaardag heeft hij een telefoon besteld. Dit was 22 mei 2020. De telefoon zou de volgende bezorgd worden. We zijn nu VIER weken verder en nog niks. Het mannetje heeft 518 euro betaald en nog niks ontvangen. Ondanks dat ik vele malen heb gebeld (je staat minimaal 1 uur in de wacht waarna de Hoorn er op wordt gekwakt) e-mailberichten worden amper beantwoord. Of je krijgt beloftes die niet waar worden gemaakt. Er zou gisteren (19 juni 2020) een nieuwe telefoon worden opgestuurd. Ik zou gisterenavond een track en tracenummer krijgen. Ook dit is NIET gebeurt. Lorenzo Lumaye Schuld is nergens te bekennen en geeft geen gehoor. Daarnaast doet hij zijn naam wel eer aan. Maar er voor uitkomen en voor een oplossing zorgen dat gebeurd niet!!! KOOP HIER NIET!!!!!!! mijn zoontje is zijn geld kwijt en heeft geen telefoon waar hij jaren voor heeft gespaard! Hopelijk is je moeder trots op je Lorenzo!

Ik wil dat mijn zoontje zijn hard gespaarden centen van 518 euro terugkrijgt!!!! Want nu is hij en zijn geld kwijt en hij heeft geen telefoon!! Ondanks alle beloftes die Lorenzo maakt!!

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?