Klacht Telefoondiscounter.nl: Telefoon kapot en ze willen niet vergoeden omdat er valschade zou zijn,.

Klachtnummer
# 365546
Gebruiker
R.A. Kamphuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Telefoon opgestuurd omdat hij niet meer update. Kreeg naar een week berichtje terug dat de telefoon niet gemaakt kon worden omdat er valschade geconstateerd was, terwijl er van begin af aan een beschermhoesje om de telefoon gezeten heeft en de telefoon niet gevallen is. Ik moest 30 euro onderzoekskosten en verzendkosten betalen. Stuurde mail terug dat ik het hier niet mee eens was en kon een andere telefoon krijgen als ik 100 euro zou bijbetalen. Ook hier aangegeven het niet mee eens te zijn, want ik was er zeker van dat de valschade niet door mij veroorzaakt is. Maar ze willen me geen andere telefoon sturen, hoe lossen we dit op?

Gewenste oplossing

Ik wil een andere telefoon die het wel doet zonder bijkomende kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen