Klacht Telefoondiscounter.nl: verkoper kan niet voldoen aan herstellen product en weigert ontbinding van overeenkomst

lenvo1

heb vijf maanden geleden een iphone 5s (gerefursbished maar op de site staat duidelijk een toestel met 100% werking ) gekocht, batterij eerst niet goed en oplaadkabel begaf het. is allemaal opgelost maar sinds een maand ongeveer functioneert mijn homeknop helemaal niet meer behalve de touchid functie. heb contact opgenomen en valt niet onder garantie. uiteindelijk zeggen ze dat ze hem zullen vervangen maar dan verlies ik touchid functie, maar dan is de telefoon niet hersteld zoals ik hem wil hebben dus wil koop ontbinden maar volgnes verkoper is dit niet mogelijk. als ik een telefoon koop is het niet redelijk dat deze na 4 maanden al niet goed functioneert.

ontbinding overeenkomst

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

lenvo1
    Helaas nog steeds niks gehoord van Telefoondiscounter!

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?