Klacht Telefoondiscounter.nl: Welk betaald maar geen telefoon ontvangen

Klachtnummer
# 537924
Gebruiker
Ririhena
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij de telefoondiscounter.nl een hele mooie telefoon besteld en niet ontvangen. Ik heb het bedrag wel betaald. Ik bel en ze zijn niet bereikbaar je staat uren in de wacht! En wanneer ik hun mail, krijg ik continue de zelfde tekst die niet kloppend is met wat hun collega de dag daarvoor mij toe mailde. Ik heb hun nu weer twee keer gemaild en krijg geen reactie!


Er stond dat ik mijn telefoon de volgende dinsdag zou ontvangen , maar ben nu twee weken verder!

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn telefoon op korte gemijnd terug, en of mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoondiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen