Klacht Telefoondiscounter: Telefoon verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279473
Gebruiker
Roombby
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 maanden geleden een telefoon besteld, na een maand alweer terug gestuurd omdat die het al niet meer deed. Een maand verder hetzelfde verhaal nu zijn ze het pakket kwijt. Gelukkig heb ik de track en trace code waarbij staat dat ze hem hebben ontvangen zelf beweren ze van niet terwijl het bewijs er duidelijk is. Blijkbaar is het ineens geen bewijs dat het ontvangen is. Eerst zou de telefoon vergoed worden en nu ineens moet ik dit met post nl regelen. Ik kan het dus nu uitzoeken, geen telefoon en €600 armer voor nog geen maand plezier. Top bedrijf en goede service...

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoondiscounter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Roombby
    Datum
    Nog steeds geen oplossing!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roombby
Datum
Uiteindelijke oplossing
NIKS!!!!!! GEEN ENKELE OPLOSSING JE KAN HET UITZOEKEN ALS JE BIJ HUN BESTELD!!! TOTAAL GEEN KLANTENSERVICE!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telefoondiscounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen