Opgelost door Telefoonhoesjestore.nl: Geen reactie, niks ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 617761
Gebruiker
Theresia#72
Datum
2 reacties

Details

Klacht

28 augustus hoesje besteld en betaald. Bericht gekregen dat het hoesje niet op voorraad was en dat het bij hun 4 á 5 dagen later binnen zou komen. Eergisteren een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Nu lees ik hier zoveel klachten dat ik bang ben dat ik ben opgelicht. Het is geen wereldbedrag, maar elk bedrijf moet zijn afspraken na komen

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het hoesje versturen of mijn geld terugstorten
Geboden oplossing
Na mijn laatste reactie had ik dezelfde avond nog reactie. Ik heb het geld terug gestort gekregen dus prima afgehandeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Theresia#72
    Datum
    Helaas nog steeds niks gehoord
  2. Auteur
    Telefoonhoesjestore.nl
    Datum
    Beste heer/mevouw,
    Bedankt voor uw bericht en excuses voor de late reactie.
    Ik heb u een email gestuurd om hopelijk zo samen tot een passende oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Telefoonhoesjestore.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telefoonhoesjestore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen