Opgelost door Telefoonhoesjestore.nl: Wel betaald niks gekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374003
Gebruiker
Kikithuis#prima20week!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 juni telefoonhoesje besteld en betaald .
2x via klantenservice berichtje gestuurd maar ze geven niet thuis.
Nu 27 juni me geld kwijt en geen telefoonhoesje.
Wat ern waardeloos bedrijf en lees ik dat ik niet de enigste ben.
Ik snap niet dat zo'n bedrijf maar mag blijven innen en niks naar klanten stuurt.
Onbegrijpelijk dat deze zaak nog steeds zijn gang kan gaan in oplichten want dat is wat ze doen. ERG JAMMER DIT !!

De oplossing

Afleveren of geld terug betalen.
Als je via hun een berichtje stuur dan krijg je van klantenservice een bericht dat je binnen 2/ 3 dagen bericht krijgt. ECHT NIET DUS

1 reactie

  1. Auteur
    Telefoonhoesjestore.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Verschuren,

    Wij hebben u vandaag van een terugbetaling voorzien.

    Onze excuses voor de vervelende ervaring.

    Vriendelijke groet,

    Paul

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kikithuis#prima20week!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gehad
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telefoonhoesjestore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen