Klacht Telefoonladershop.nl: Wel betaald niets ontvangen

Klachtnummer
# 62086
Gebruiker
Ans78
Datum
0 reacties

Details

De klacht

13 mei 2014 een lader besteld via telefoonladershop.NL. Meteen betaald via ideaal, door fout 2x afgeschreven. Ontvangstmail ontvangen meteen op gereageerd dat het bedrag 2x afgeschreven was en ze ipv terug boeken ook wel een 2de lader pp mochten sturen. Geen reactie. Naar een aantal dagen nog steeds geen reaktie en ook geen lader. Deze week geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen. Weer een mail naar hun klantenservice gestuurd en nog steeds geen reaktie.

De oplossing

Ik wil graag de laders of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoonladershop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telefoonladershop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen