Wij vinden dat Telefoonladershop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telefoonladershop.nl: Wel betaald niets ontvangen
Details
Klacht
13 mei 2014 een lader besteld via telefoonladershop.NL. Meteen betaald via ideaal, door fout 2x afgeschreven. Ontvangstmail ontvangen meteen op gereageerd dat het bedrag 2x afgeschreven was en ze ipv terug boeken ook wel een 2de lader pp mochten sturen. Geen reactie. Naar een aantal dagen nog steeds geen reaktie en ook geen lader. Deze week geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen. Weer een mail naar hun klantenservice gestuurd en nog steeds geen reaktie.Gewenste oplossing
Ik wil graag de laders of mijn geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.