Klacht Telefoonnummerdirect: Onterecht geld betalen terwijl je doorverbonden bent naar een ander bedrijf en daar in de wacht staa

Paula

Heb vanmorgen het telefoonnummer van IKEA op internet opgezocht. Kreeg een pagina te zien waarbij ik direct IKEA kon bellen. Kreeg een man aan de telefoon die vroeg of hij mij met IKEA moest doorverbinden. Had niet in de gaten dat dit een bedrijf was buiten IKEA om. Aangezien ik bijna 20 min. heb gewacht en nog steeds niet aan de beurt was. Heb ik de telefoon opgehangen. Heb nog een keer gebeld om te vragen of die man wist dat er een lange wachttijd was. Hij zei toen pas dat hij niet van IKEA was. Heb gelijk opgehangen en zag dat ik inmiddels al een rekening van totaal 18.46 euro had.
Ben op Google gaan kijken. En ik blijk niet de enige te zijn die niet op de hoogte is van het feit, dat als je wordt doorverbonden en in een wachtrij komt te staan je nog steeds moet betalen. Wil daarom ook mijn geld terug.

Wil graag mijn geld terug

Wij vinden dat Telefoonnummerdirect hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telefoonnummerdirect?