Klacht Telefoonwebshop : Oplichting

Klachtnummer
# 460625
Gebruiker
Poezebrokjes#12
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kabel besteld omdat deze op voorraad zou zijn. De volgende dag krijg ik een mail, dat deze niet op voorraad is. Had de keuze wachten of geld terug. Direct geantwoord dat ik mijn geld terug wilde. Volgende dag een reactie van hun dat dat niet kon omdat het al verstuurd was.
Via tracking kunnen lokaliseren waar het dan was, en ja hoor gewoon in china (aliexpress)
Volgens de tracking komt het ergens aan tussen 27 juli en eind augustus. Ik heb de bestelling gedaan op 23 juni en wil gewoon mijn geld terug.
Het enige wat ze nu zeggen dat ik het retour mag sturen. En als ik dan hun voorwaarden lees zijn die kosten voor mij.

De oplossing

Terug betalen van mijn bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telefoonwebshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telefoonwebshop ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen