Klacht Telefoonwereld: Geen geld terug na retourneren defecte (zogenaamd nieuwe) telefoon.

Klachtnummer
# 323030
Gebruiker
A.P. van Zee
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is een defecte telefoon geleverd; gebarsten scherm. Zegel was ook verbroken bij aankomst. Ik had een nieuwe telefoon besteld, maar de telefoon was dus overduidelijk niet nieuw en in slechte staat. Na zeer moeizaam contact te kunnen krijgen met telefoonwereld hebben ze me een retourformulier toegezonden. Echter na het retourneren van de telefoon heb ik mijn geld nooit teruggekregen noch een vervangend product.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Telefoonwereld is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    A.P. van Zee
    Datum
    Helaas nog geen reactie ontvangen van telefoonwereld.
  2. Auteur
    A.P. van Zee
    Datum
    Helaas nog geen reactie of vervangend product/restitutie; malafide winkel.
  3. Auteur
    A.P. van Zee
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie van telefoonwereld.

Ook een klacht indienen over Telefoonwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen