Klacht Telefuture: 4239-telefuture 300

Lizanmaas

telefuture heeft zonder mijn toestemming sms gestuurd in de periode van 01-01-2016 t/m 15 januari 2016 kosten 3 euro per sms. Is in totaal al 39 euro.
Heb geprobeerd om mij af te melden bij telefuture, ga morgen naar T-mobile

Graag mijn geld retour

Telefuture
    Beste,

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Om te kunnen onderzoeken wat en waarom er bij u is geïncasseerd heb ik het mobiele nummer nodig. Ik wacht uw reactie af.

Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?