Klacht Telefuture: 6030 telefuture-300

anita

Klacht na aanleiding van hoge kosten mobiel abonnement.
Zeker 12 keer 2,48euro afgeschreven.
Ik heb mij inmiddels afgemeld door stop naar 6030 te sturen.
Graag zou ik mijn geld terug gestort willen hebben.

Graag geld terug storten.

Telefuture
    Beste,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan dit klachtenplatform. Je hebt hier in het verleden een klacht over ons bedrijf geplaatst. Als je meent dat deze destijds niet goed is afgewikkeld langs een andere kanaal of als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan per telefoon op 0900-4004343 (15ct/min) of via e-mail: helpdeskklacht@telefuture.nl.

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?