Klacht Telefuture: 8050-Telefuture-300
Details
De klacht
Er wordt dagelijks €3,- afgeschreven via sms.Ik heb daar geen toestemming voor gegeven.
De vorige factuur was €126,- normaal betaal ik €32,-
Ik probeerde via 8050 alles stop te zetten.
Ik heb nooit toestemming gegeven.
Nu zie ik dat er weer €48,- is verbruikt aan sms.
Ik weet niet hoe dat kan?
De oplossing
Graag wil ik mijn geld terug.De factuur van januari heb ik betaald.
Ik schrok nogal van de vorige factuur.
Het geld kon ik niet missen.
Nu zie ik dat er al €48,- is afgeschreven, door een dienst die ik totaal niet gebruik.
Ik zet mijn telefoon na 22.30u uit. De diensten worden rond middernacht afgeschreven!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.