Opgelost door Telefuture: Afschrijving T-Mobile factuur

Chris

Ik heb op een mailtje gereageerd van de Albert Heijn om een bonuskaart te winnen van 500 euro!
Direct daarna kreeg ik 5 smsjes binnen een minuut van Telefuture??
Nooit van gehoord en ik heb er zeker nooit om gevraagd om daar smsjes van te ontvangen. Tot mijn schrik moet ik ook nog 3 euro per sms betalen, bij elkaar 15 euro dus.
SCHANDALIG GEWOON!!!!
Moest als een gek "stop"invoeren want het bleef maar doorgaan met die smsjes??
Ik wil dat dat bedrag gecrediteerd wordt, want ik wil hier echt niet voor betalen voor deze onzin.

Groeten van Christiane

Ik zou graag het bedrag van 15 euro gecrediteerd zien!

Telefuture
    Hoi Christiane,

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Ik heb uw nummer onderzocht. U bent lid geworden van een dienst van Perform Plus NV. Een quizdienst. Daartoe heeft u op een website van dit bedrijf uw nummer ingevuld. U ontvangt dan vervolgens de in Nederland verplichte waarschuwing waarin u wordt gewezen op de kosten. Ik kan in de log zien dat u die heeft ontvangen. Toch heeft u OK ingestuurd op 18-01-2016 14:35:24. U heeft vrijwel onmiddelijk ook weer STOP gestuurd op 18-01-2016 14:36:25. Binnen de minuut ;)

Ik neem dan ook aan dat u zich heeft vergist. Aangezien u uw rekeningnummer heeft achtergelaten heb ik opdracht gegeven om 15 EUR over te maken naar uw rekening. Het geld claimen wij namens u terug bij de aanbieder van deze dienst, Perform Plus NV.

Webcare Team Telefuture
    Chris
    Ik ben zeer blij met deze oplossing en ben dan ook dankbaar dat ik begrepen word en mijn 15 euro gecrediteerd wordt.
    Mvg Christiane

Chris

Ook een klacht indienen over Telefuture?