Klacht Telefuture: Afschrijvingen onterecht van dienst 4239

klager

Ik ga dit aankaarten bij alle instanties die consumenten beschermen.
een erg kwalijke vorm van geldklopperij bij kinderen.
Dat jullie mogen branden en rotten.

compensatie, genoegdoening en stoppen met deze praktijken

Telefuture
    Beste Wiebe,

Op het nummer dat je opgeeft zie ik geen premium SMS-kosten. Het is me dus niet duidelijk waarover je precies klaagt en tegen wie?

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?