Opgelost door Telefuture: Maandelijks ontvangt mijn dochter meerdere ongewenste betaalde sms-jes á 3 euro

content Opgelost
RTO

Ik ben al jaren een tevreden klant van Hollandsnieuwe, waarbij wij drie abonnementen voor onze kinderen hebben afgesloten.
Omdat het bundel-gebruik van mijn dochter uit de pas loopt, ben ik er verder ingedoken.
Er worden maandelijks onterecht bedragen van 12 tot 27 euro, van de telefoon van mijn dochter geschreven. Dit komt van nummer 3050 en de kosten zijn inmiddels flink opgelopen tot zeker 220 euro, wat ik kan terugzien, maar vermoedelijk ligt dit nog een flink stuk hoger. Ook is het ons volstrekt onduidelijk hoe dit kan. We hebben nooit geklikt op de links, maar je betaalt gewoon alleen voor het bericht dat zij versturen, 3 euro per keer.
We hebben inmiddels de sms service stopgezet via payinfo.nl.

Ik wil graag mijn geld terug voor de kosten van dit ongewenste
abonnement.

(Als voorbeeld heb ik een HN-factuur bijgevoegd)

Telefuture
    Beste, op het door u aangegeven mobiele nummer vinden wij in ons systeem geen diesten/kosten terug. Kunt u ons het mobiele nummer laten weten waarop de kosten in rekening worden gebracht?
    Bij voorbaat dank
    Met vriendelijke groet
    Goedemiddag,

Graag zou ik een reactie ontvangen op mijn klacht
    En een degelijk voorstel om mijn dochter hierin schadeloos te stellen

Alvast bedankt
    Beste,

Wij hebben uw klacht onderzocht. Namens de aanbieder van de dienst Funtapps bieden wij u een restitutie van de kosten van € 300,-
    Om dit bedrag aan u te kunnen overmaken verzoeken wij u uw rekening nummer (IBAN) en de tenaamstelling van deze rekening aan ons door te geven.
    Zodra wij deze informtie hebben ontvangen kan het bedrag aan uw worden overgemaakt.

Customer Support
    Beste,

Bedankt voor het versturen van uw gegevens. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk overgemaakt naar de door u opgegeven rekening. Houdt rekening met een verwerkingstijd van max. 1 week.

Met vriendelijke groet
    Customer Support

Terugbetaling

Ook een klacht indienen over Telefuture?

2. Stuur een juridische brief