Klacht Telefuture: misleiding

Klachtnummer
# 148983
Gebruiker
denise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Of ik een bon van 500 euro bij de bijenkorf wilde winnen typte 1 keer ok en kreeg 5 ongewenste sms jes a2.49

De oplossing

Ik keer ja gsmst niet gevraagt om die 5 smsjes dus deze wil ik ook niet betalen erg misleidend .

1 reactie

  1. Auteur
    Telefuture
    Datum
    Beste Denise,

    Op 16-01-2016 17:22:25 heeft u OK gestuurd naar de shortcode van Perform Plus NV. Hiermee bent u lid geworden van een quizdienst. U bent intussen alweer geruime tijd afgemeld, omdat u stop heeft ingezonden op 17-01-2016 11:05:34.

    Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

    Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen