Klacht Telefuture: Ongevraagde SMS kosten vanTelefuture

Jogenten

Plotseling zie ik op mijn rekening van Tmobile een afschrift van 90€. Normaal 9€.
Ik zie op de specificatie een veelvoud van smskosten per keer 3€. En dat is van Telefuture .

Ik wil dat men stopt met deze SMS. En dat ik mijn geld terug krijg van een ongevraagde afschrift

Telefuture
    Beste Jo,

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Ik heb even gekeken wat ik kan vinden onder 0642452311. Op 25-12-2015 07:53:35 wordt vanaf toestel OK ingestuurd naar de shortcode 4239. U bent daarmee lid geworden van een quizdienst van het bedrijf Greenwhale Holding.

De kosten die u gemaakt heeft op dit nummer bedragen 39,00 EUR. Zo te zien bent u niet meer lid van de dienst, alleszins niet op dit nummer.

Graag hoor ik op grond waarvan u geld terug wenst te ontvangen. U bent lid geworden door OK te sturen. Zijn er onduidelijkheden of vragen dan hoor ik het graag. Bel ons gerust als u nog verdere vragen heeft.

Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?