Klacht Telefuture: Opgelicht

Klachtnummer
# 253627
Gebruiker
Hatic_21
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben er vandaag achter gekomen dmv tmobile te bellen waarom de rekening zo hoog was van mijn zoon.. Bedrag van € 146.18 en zie nu ook voor de volgende maand al dat het bedrag is opgelopen tot € 96.00.
Mijn kind is 11 jaar en en had geen idee dat hij een contract aangaat dit vind ik niet kunnen en eis het geld terug er is op een dag wel 3 of 4 keer €3,00 afgeschreven heb naar de tijden gekeken en dat is onder schooltijd dus niet iets wat me zoon zelf heeft gestuurd..

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Telefuture
    Datum
    Beste,
    Op het door u opgegeven nummer vinden wij geen diensten. Kunt u het mobiele nummer waarop de kosten in rekening zijn gebracht aan ons doorgeven?
    Met vriendelijke groet
    Salessupport
  2. Auteur
    Hatic_21
    Datum
    Neem aan dat als ik het nummer door geef geen misbruik gemaakt zal worden... Te belachelijk voor woorden dit...!!

Ook een klacht indienen over Telefuture?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen