Klacht Telefuture: Telefuture abonneerde mij op misleidende wijze

M.A. Banten

Ineens zie ik op mijn factuur van T mobile dat ik 12 euro moet betalen aan Telefuture. Kennelijk heb ik ergens iets afgesloten. Geen idee wat! Ik heb namelijk nergens iets mogen ontvangen voor die 12 euro. Ik vind het zeer misleidend. Ook zie ik dat meerdere mensen dezelfde klacht hebben. Dit is onacceptabel.

Ik wil mijn 12,- euro terug. Daarnaast wil ik een bevestiging op papier dat het abonnement gestopt is en niet meer verplicht ben tot betaling.

Telefuture
    Beste,

Wij hebben dit voor u nagekeken;

MobioTV is een eenmalige dienst.
    De aard van de dienst en de bijbehorende kosten worden vermeld op de promotionele site waar u uw mobiele nummer heeft ingevoerd.
    Op 2020-03-05 18:53:17 is de code om de eenmalige dienst MobioTV te activeren vanaf uw toestel verstuurd.
    Er zijn dus geen onterechte kosten bij u in rekening gebracht.
    Met vriendelijke groet
    Customer Support

M.A. Banten
Mijn klacht is juist dat het gebeurd terwijl je er niet bewust van bent. Het komt ineens ergens tussendoor. Dat heet misleiding. Daarnaast weet ik nog steeds niet wat hetgeen is ik heb ontvangen aan geleverde dienst. Het zegt me niks. En dit hebben dus meer mensen. Vreemd.

Ook een klacht indienen over Telefuture?