Klacht Telefuture: Telefuture heeft ten ontechte 21 euro in rekening gebracht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414139
Gebruiker
Miep21#
Datum
1 reactie

Details

De klacht


op 20 december 2019 heeft Telefuture 7 maal €3,00 euro van mijn telefoontegoed afgehaald door zogenaamde Sms-diensten (Via 2233-telefuture-300) Ik heb hiervoor absoluut geen toestemming verleend. En wil dan ook het bedrag van €21,00 euro terug
Groet,

De oplossing

Ik wil dat Telefuture het bedrag van 21 euro netjes retourneert.

1 reactie

  1. Auteur
    Telefuture
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,
    U heeft informatie opgevraagd bij het Kadaster waardoor deze kosten zijn ontstaan.
    Wanneer u meer informatie wenst verzoeken wij u vriendelijk om ons een mail te sturen. Het email adres is; customercare@globway.com.
    Met vriendelijke groet
    Customer Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miep21#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telefuture?