Klacht Telefuture: zonder toestemming mij laten meespelen tegen hoge kosten
Details
De klacht
Op mijn telefoonrekening zie ik ineens dat er per week 12 euro in rekening wordt gebracht omdat ik op 16 november 2014 om 09:23:38 een sms zou hebben gestuurd, de volgende seconde heb ik al een sms terug en binnen een minuut nog 3, totale kosten €12.31. Zo kreeg ik elke zondag 4 sms-jes binnen en zie nu dat me dat elke week € 12 zou moeten gaan kosten.Ik sms zelden en geef me zeker niet op voor zulke onzin die me alleen maar veel geld kost, ik ben weduwe met een kleine ww-uitkering en kan dit geld echt niet missen.
Mijn zoon heeft inmiddels 9977, waar de sms-jes vandaan komen, voor mij geblokkeerd zodat ik niet verder wordt lastig gevallen.
Ook heb ik mijn provider, Ben, een mail gestuurd en uitleg gevraagd hoe dit kan en gezegd dat ik dit niet wil en kan betalen. Ik heb een goedkoop sim-only abonnement.
Verder heb ik de veroorzaker van deze oplichting een mail gestuurd en ook deze verzocht om met de provider te regelen dat ik dit geld niet hoef te betalen.
De oplossing
Het totaalbedrag wat deze oplichters mij afhandig maken, z.s.m. terug en mij nooit meer lastig vallen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.