Klacht Telefuture: zonder toestemming mij laten meespelen tegen hoge kosten

Theahuisman

Op mijn telefoonrekening zie ik ineens dat er per week 12 euro in rekening wordt gebracht omdat ik op 16 november 2014 om 09:23:38 een sms zou hebben gestuurd, de volgende seconde heb ik al een sms terug en binnen een minuut nog 3, totale kosten €12.31. Zo kreeg ik elke zondag 4 sms-jes binnen en zie nu dat me dat elke week € 12 zou moeten gaan kosten.
Ik sms zelden en geef me zeker niet op voor zulke onzin die me alleen maar veel geld kost, ik ben weduwe met een kleine ww-uitkering en kan dit geld echt niet missen.
Mijn zoon heeft inmiddels 9977, waar de sms-jes vandaan komen, voor mij geblokkeerd zodat ik niet verder wordt lastig gevallen.
Ook heb ik mijn provider, Ben, een mail gestuurd en uitleg gevraagd hoe dit kan en gezegd dat ik dit niet wil en kan betalen. Ik heb een goedkoop sim-only abonnement.
Verder heb ik de veroorzaker van deze oplichting een mail gestuurd en ook deze verzocht om met de provider te regelen dat ik dit geld niet hoef te betalen.

Het totaalbedrag wat deze oplichters mij afhandig maken, z.s.m. terug en mij nooit meer lastig vallen.

Telefuture
    Beste,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan dit klachtenplatform. Je hebt hier in het verleden een klacht over ons bedrijf geplaatst. Als je meent dat deze destijds niet goed is afgewikkeld langs een andere kanaal of als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan per telefoon op 0900-4004343 (15ct/min) of via e-mail: helpdeskklacht@telefuture.nl.

Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Ontvangt u berichten van één van onze klanten en heeft u hierover een klacht, bel dan met 0900-4004343. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

Webcare Team Telefuture

Ook een klacht indienen over Telefuture?