Klacht Telegraaf aanbiedingen: Levertijd versproduct 2 weken in plaats van toegezegde 2 dagen

vacca

Op 8 augustus 4 japanse esdoorn betaald. Levertijd 2 dagen omdat het een versproduct is. Kan ook niet geretourneerd worden. Na 7 dagen nog niets ontvangen. Klanten contact zegt. Wordt in de loop van deze week geleverd. Levertijd dus 14 dagen. De planten zijn dan wel dood als ze aankomen.
In de advertentie staat Snelle levering, 2 werkdagen.

Dat ze vandaag nog geleverd worden en recht van retourneren of schadevergoeding als de planten er niet goed aan toe zijn. Geld terg inclusief betaalde verzendkosten

Telegraaf aanbiedingen
    Beste heer/mevrouw Campfens,

Wat vervelend om te vernemen dat u de bestelling nog niet geleverd heeft gekregen!
    Wij kijken graag de status van de levering nu, maar hiervoor ontvangen wij graag het ordernummer van de betreffende bestelling zodat wij het kunnen navragen bij de leverancier.

Alvast bedankt!

Team Telegraaf Aanbiedingen
    vacca
    ordernummer TA2405786, het dealnummer 13138. Vandaag geleverd in deplorabele toestand. Planten hebben zeker 6 dagen geen water gehad. Klantenservice telegraaf zegt dat de planten op 15 augustus ingepakt zijn. Dat verhaal klopt niet. Op de doos staat een verzendlabel gedateerd 11-8-2017. Die is er na verzegeling van de doos opgeplakt. De planten hebben dus 6 dagen zonder water in het pakket gestaan. Dat is ook te zien. De planten staan helemaal droog. Ook ligt overal aarde, dat uit de potten is gevallen, doordat ruw met de doos is omgegaan. Ook lijkt een andere soort dan in de deal staat geleverd. Ik heb de planten nu in een bak met water staan. Ik hoop dat ze het overleven maar maak mij daar ernstige zorgen over.
    Ik kan een kopie van het label maken als u dat wilt.
    In de advertentie staat dat de levertijd 2 dagen is. Het is nu 8 dagen geworden. DAAR KUNNEN DIE JONGE PLANTJES NIET TEGEN. Het is dus een grote chaos bij de telegraaf aanbiedingen. Ik verwacht een nieuwe set planten van de juiste sooreten..
    Telegraaf aanbiedingen
    Bedankt voor uw reactie.

Wij zien -middels uw ordernummer - dat u reeds mailcontact heeft met onze collega Rosemarie en zij onderhoudt ook het contact met de leverancier over uw bestelling.
    Zij zal u daarom ook via de mail op de hoogte houden. Wij bieden u namelijk graag een oplossing aan als de plantjes inderdaad niet meer tot leven komen.

Team Telegraaf Aanbiedingen

vacca
Alleen maar smoesjes ontvangen. Niets gedaan. Verkeerde en verdroogde planten geleverd. Als ze het al overleven zullen ze toch blijvend schade van ondervinden. Dit is rommel. Ik wil vervanging door verse en je juiste planten inclusief de niet geleverde emerald lace. Dit is een duidelijk geval van wanprestatie. Als het niet via het klachtenkompas opgelost wordt schakel ik de belbus van het programma Kassa in. Wat kan een groot bedrijf als de DE TELEGRAAF klein zijn. Het gaat om 25 euro. Er is nu al voor honderden euro's aan smoesjes verkocht..

Ook een klacht indienen over Telegraaf aanbiedingen?